Ölümün tamamen yok olmak olması pek de üzücü değil mi?

Aslında pek de önemi yok, bunu bilemeyeceğim bile. Ben varken ölüm yok, ölüm varken ben yokum diye boşuna dememişler değil mi

Ölümün tamamen yok olmak olması pek de üzücü değil mi?
Cevapla