Kız arkadaşım ablamla iş kurmama ve sürekli ablamla olmama neden takılıyor, haksız mı?

Kız arkadaşım sürekli sorun çıkartıyor ve bana diyor ki, neden sen sürekli işlerini ablanla hallediyorsun? Ablamla halledince benim kendi başıma işleri halledemediğimi düşünüyormuş. Ablamla iş yapmaya çalışıyorum, beraber ortağız şu an. Yeni iş kuruyoruz ve böyle sorunlar çıkartıyor. Mesela raf ya da dolap bakmaya gidiyoruz. Neden benimle gitmedin? Ablanla gittin falan diyor. Neden bütün işlerine ablanı götürüyorsun falan diyor. Ablamla günlük karar veriyoruz genelde yapılacakları o da geliyor benimle bu normal değil mi? Sürekli ablanlasın falan bütün gün boyunca diyor.

Kız arkadaşım ablamla iş kurmama ve sürekli ablamla olmama neden takılıyor, haksız mı?
Cevapla