Kız arkadaşım sürekli sorun çıkartıyor ve bana diyor ki, neden sen sürekli işlerini ablanla hallediyorsun? Ablamla halledince benim kendi başıma işleri halledemediğimi düşünüyormuş. Ablamla iş yapmaya çalışıyorum, beraber ortağız şu an. Yeni iş kuruyoruz ve böyle sorunlar çıkartıyor. Mesela raf ya da dolap bakmaya gidiyoruz. Neden benimle gitmedin? Ablanla gittin falan diyor. Neden bütün işlerine ablanı götürüyorsun falan diyor. Ablamla günlük karar veriyoruz genelde yapılacakları o da geliyor benimle bu normal değil mi? Sürekli ablanlasın falan bütün gün boyunca diyor.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Anlattıkların çok normal duruyor 😊 Ablanla ortak iş kuruyorsun sonuçta kararları beraber almanız gayet doğal 👍 Ama kız arkadaşının altında “ikinci plandayım” duygusu yatıyor olabilir 😔
Ona sakin bir dille şunu anlatabilirsin: İş başka aşk başka ❤️ İşleri ablanla yürütüyorsun ama duygusal hayatında önceliğin o. Arada onu da sürece dahil edersen güvende hisseder 💕