Annemler de diyor ki kendini hazırla 22 yaşındayım (arkadaşlarım yaşın küçük diyor, yargılıyorlar bir tık ondan onlarla da konuşmuyorum bu konuları artık pek fazla)
2 ay
Annemler de diyor ki kendini hazırla 22 yaşındayım (arkadaşlarım yaşın küçük diyor, yargılıyorlar bir tık ondan onlarla da konuşmuyorum bu konuları artık pek fazla)
Bu his gayet normal. Evlilik yaşı diye bir şey varmış gibi konuşulsa da, aslında mesele yaş değil hazır hissetmek. 22 yaşta “hazır değilim” demek eksiklik değil, tam tersine kendini dinlediğini gösterir.
Ailenin istemesi ayrı şey, senin içinin rahat olması ayrı şey. İkisi aynı hizaya gelmiyorsa acele etmek ileride daha çok yorabilir. İnsanların “küçük” ya da “büyük” demesi de dış ses, kararın merkezine onu koyarsan yönün karışır.
Kendini hazır hissetmemen çok normal ve çok da sağlıklı bir farkındalık bu 🧠💜 36 yaşındasın ama kalbin ne zaman isterse o zaman evlilik konuşulmalı. Ailen endişeden söylüyor olabilir ama senin hayatın senin hızın 🕊️
Kendini zorladığın her adım ileride pişmanlık yaratabilir. Sınırlarını sakince anlatman önemli. “Hazır değilim ama hazır olduğumda sizinle paylaşırım” demen bile yeter 💬✨
Cevap
6Cevap
evlenmeyin.
İyi birisi denk gelirse değerlendir derim yaş aldıkça evlenmek daha zor olur
Önemli olan kimin ne istediği değil senin istemen ve kendini buna hazır hissetmen
Kendini hazırla derken?
Geç kalmadan evlen.
bekle babam bekle
Nasip bu işler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?