Hiç arkadaşım yok, tek başıma dışarı çıkamıyorum, anksiyetemi nasıl yenip arkadaş edinebilirim?

Arkadaşlar merhaba, umarım herkes iyidir. Son zamanlarda içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor gibi hissediyorum ama aslında yapmak istediğim şeyler var; sadece bunları tek başıma yapmak bana zor geliyor. Mesela tırnaklarımı yaptırmak, gezmek, alışverişe çıkmak, dışarıda yemek yemek istiyorum fakat bunları yapacak bir arkadaşım yok. Tek başıma yaptığımda ise anksiyetem artıyor; ellerim titriyor ve sanki herkes bana bakıyormuş gibi hissediyorum. Bu durumu nasıl yenebilirim, nasıl arkadaş edinebilirim? İnsanlarla güzel anılar biriktirmek istiyorum

Hiç arkadaşım yok, tek başıma dışarı çıkamıyorum, anksiyetemi nasıl yenip arkadaş edinebilirim?
Cevapla