Durumları çok iyi, oto sanayileri var, her yerde evleri var, evlensem çalışmama gerek kalmaz, ama boyu kısa, kilosu da var, kel, biraz sporla kas yapmış, kilosunu kasa çevirmiş ama yine tuhaf. Benden de küçük, 1 yaş, 26 yaşında. Dövmeleri vardı, hiç sevmem, bir de hâlâ yapmak istedikleri varmış dövme. Bu yaşta bel fıtığım var dedi, diyetteydi, tatlı da yemedi benimle, bir de bana ilgili de davranmıyor, beceremiyor galiba kızla konuşmayı,,,, Maddi durum her şeyden önemli mi sizce? Bence evlenirsek mutlu oluruz, ben uyumlu bir insanım, geçimsiz değilim ama sadece sonra der miyim yanıma uygun, kendime göre biri bulsaydım diye? Kendime uygun birisi olsa çalışmam gerekse valla depresyona girerim, hem çocuk bakıp hem çalışmak inanılmaz zor.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer