Maddi durumu iyi ama fiziksel olarak hiç tipim olmayan biriyle evlenirsem mutlu olur muyum?

Durumları çok iyi, oto sanayileri var, her yerde evleri var, evlensem çalışmama gerek kalmaz, ama boyu kısa, kilosu da var, kel, biraz sporla kas yapmış, kilosunu kasa çevirmiş ama yine tuhaf. Benden de küçük, 1 yaş, 26 yaşında. Dövmeleri vardı, hiç sevmem, bir de hâlâ yapmak istedikleri varmış dövme. Bu yaşta bel fıtığım var dedi, diyetteydi, tatlı da yemedi benimle, bir de bana ilgili de davranmıyor, beceremiyor galiba kızla konuşmayı,,,, Maddi durum her şeyden önemli mi sizce? Bence evlenirsek mutlu oluruz, ben uyumlu bir insanım, geçimsiz değilim ama sadece sonra der miyim yanıma uygun, kendime göre biri bulsaydım diye? Kendime uygun birisi olsa çalışmam gerekse valla depresyona girerim, hem çocuk bakıp hem çalışmak inanılmaz zor.
Maddi durumu iyi ama fiziksel olarak hiç tipim olmayan biriyle evlenirsem mutlu olur muyum?
Cevapla