Özel okulda neden polis ya da özel güvenlik yok, illa bir şey mi olması gerekiyor?

44 yaşındayım evliyim, 18 yaşında kızım var. 12. sınıf özel okulda okuyor, mezun olmasına 2 ay kaldı. Okula daha yeni özel güvenlik görevlisi alınmış bir tane. Öğrenciden dünyanın parasını alıyorlar ama zamanında bir özel güvenlik görevlisi alamadılar. Hiç yoktan iyidir tabi ama illa birilerinin zarar görmesi mi gerekiyor bu uygulama için? Kızım okulda polis yok dedi, bazı okullarda polis varmış. Özel okul olduğu için mi polis yok acaba?
Özel okulda neden polis ya da özel güvenlik yok, illa bir şey mi olması gerekiyor?
Cevapla