Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda arkadaşım kendini bıraksa o. olur?

bir yakın arkadaşım var kendisi giyimine, konuşmasına, gittiği yerlere çok dikkat ediyor en ufak bir yanlışı bile olmuyor üstelik tesettürlü değil çirkin birisi de değil. Bana o kadar çağ dışı cahil geliyor ki akıl var erkekler senin gibi kızı alıp ne yapacak evde oturup temizlik yapacak hizmetçi olacak hatta eşine anca çay dolduracak eşi de bol bol dışarıda takılacak 😂🤣🤣 böyleleri bunu hak ediyor. Kendini çok baskılıyor eminim boşu boşuna üniversite okuyor. Ben onun yüzüne karşı söyledim gelecekteki erkek için hediye paketisin dedim bana ben kendime olan saygımdan böyleyim dedi hiç inandırıcı değil

Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda arkadaşım kendini bıraksa o. olur?
Cevapla