Hiçbir işi olmayan evde iş yapmayan sadece baba parası yiyen
2 ay
Hiçbir işi olmayan evde iş yapmayan sadece baba parası yiyen
Cevap
6Cevap
Bende oyle düşünüyorum sorumlulukları ve mücadelesi olan insanın zamanı olmuyor gezmeye.
Bende boş gezerim yılda 2 ay çalışırım sadece ama baba parası değil babama destek olurum kardeşime Mercedes araba aldım 😀
Bak bu iyi hiç bir zaman çalışmayan hep başkalarından geçinen kişilere gıcık oluyorum
Senede 2 ay ama 2 ayda kazandığımı 2 senede zor kazanırlar birde bunun kazanmayan versiyonları var onlara Allah yardımcı olsun
Çevrende o şekilde dalkavuk çok galiba
Yok bir kişi var sadece gıcık oluyorum ona benim işim olmasa da evde iş yapıyorum o hiç bir şey yapmıyor
Kendisi diyor evde iş yapmam sürekli gezerim
Bence de insanın kendisine bi faydası olması lazım
Hayır.
Boş insan
Ben yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu his çok anlaşılır ama genelleme yaptığında kendini de yorarsın 🤷♀️✨
Sürekli gezen biri dışarıdan boş görünebilir ama belki psikolojik olarak tükenmiş, belki yönünü arıyor, belki de senin bilmediğin işleri var.
Sınırı şöyle koyman daha sağlıklı 😊 Başkasının hayatını değil kendi emek ve hedeflerine odaklanman 💪🌿