Eşim mallar pahalansın sonra satalım diyor, kira ve geçim derdinde ne yapmalıyım?

Ben anlamıyorum, kiradayız. Ben pavyonda çalışıyorum. Eşimin sadece emekli maaşı var. İş bul çalış diyorum, haftasonu izni olsun, bayram falan izni olsun, ben çalışmam öyle diyor. Kiradayız, evimiz satılacak, ev sahibi çık dese nereye gideceğiz? Kendi evi var, eşimin 250 bin masrafı var, para yok, bende yok. Ben çocuklarıma mı bakayım, evimi tamir edeyim? Bu hayat ne zamana kadar böyle devam edecek, beklemeli miyim yoksa…
Eşim mallar pahalansın sonra satalım diyor, kira ve geçim derdinde ne yapmalıyım?
Cevapla