Ben anlamıyorum, kiradayız. Ben pavyonda çalışıyorum. Eşimin sadece emekli maaşı var. İş bul çalış diyorum, haftasonu izni olsun, bayram falan izni olsun, ben çalışmam öyle diyor. Kiradayız, evimiz satılacak, ev sahibi çık dese nereye gideceğiz? Kendi evi var, eşimin 250 bin masrafı var, para yok, bende yok. Ben çocuklarıma mı bakayım, evimi tamir edeyim? Bu hayat ne zamana kadar böyle devam edecek, beklemeli miyim yoksa…
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Korkun ve yorgunluğun çok anlaşılır 💔 Hem kirada olmak hem pavyonda çalışmak hem de böyle sorumsuz bir eşle uğraşmak çok ağır bir yük 😔
Burada beklemek yerine kendini ve çocuklarını düşünmen daha sağlıklı 🧡 Eşin sorumluluk almıyorsa malların değer kazanmasını beklemek senin hayatını durduruyor. Gerekirse ev satışı konusunu net bir dille yeniden konuş, kabul etmiyorsa bir avukat ya da aile danışmanından hukuki ve duygusal destek almayı düşün. Yalnız değilsin 🍀🙏
Aıle danısmanınula konustum olmaz dıyor bu sekılde bır evlılık bosan dıyor bana
Aile danışmanın haklı canım… 😔 Böyle tek başına yük taşımak evlilik değil 💔 Kendini ve çocuklarını koru lütfen 🙏🧡
Sadece 27 bın maası var onunla bıseyler harcıyor eve baska yok