Eşim işten çıktı, borcumuz var. Alyansımı satmalı mıyım?

Arkadaşlar merhaba. 3.5 senelik evliyim. Eşimi işten çıkardılar 3 ay oldu. Maddi olarak çok zor durumdayız şu an. Kendim kamuda çalışmama rağmen krediler bir hayli zorluyor. Ay sonunu getiremez haldeyiz. İş bulamıyor bi türlü. Arabayı da ilana koyduk. Benim aklıma alyanslarımızı satmaktan başka bişey gelmiyor. Henüz bu fikri ona sunmadım. Ne tepki vereceğini bilmiyorum. Alyans satmaz zoruma gidiyor. İçimden hiç gelmiyor. Ama başka çare bulamıyorum. Siz olsaydınız satar mıydınız? Veya nasıl bir yol izlerdiniz? Bana biraz akıl verir misiniz? Çıkmazdayım.

Eşim işten çıktı, borcumuz var. Alyansımı satmalı mıyım?
Cevapla