Farklı bir şehre atandınız, bekârsınız, aile sürekli yanınızda mı oluyor, nasıl?
2 ay
Farklı bir şehre atandınız, bekârsınız, aile sürekli yanınızda mı oluyor, nasıl?
Çocukluğumdan beri tekim. Memurum ve yıllardır yaşadığım şehirde yaşıyorum. Memur olunca annem kendi gorusmek istedi bir süre görüştüm hasret kaldığım için ama şu an bir ton borçla başa cikmaya çalışıyorum. Yani demem o ki. İyi düşün karar ver. Artıları da çok eksileri de
Ben ailenin işini yapmaktan sıkıldım ailemin dükkanına bak evin işine bak azar işit zor geliyor
Güzelim tek başına yapabilecegine, o sorumlulukları kaldırabileceği ne eminsen kendine güveniyorsan aklindakini yap
Ama kendine güven
Mental olarak daha iyi oluyorsun. Kendi hayatının sorumlulukları da kontrolü de sende oluyor. Ayrıca birey olduğunu anlayabildiğin bir şey ayrı yaşamak. O yüzden daha iyi hissettiriyor.
Ben ailenin işini yapmaktan sıkıldım ailemin dükkanına bak evin işine bak azar işit zor geliyor
Başka şehre atanmak gerçekten nefes aldırıyor 😊 Hele baskıcı bir aileden geliyorsan özgürlüğün kıymetini daha iyi anlıyorsun 💫
Aile çoğu zaman başta çok arıyor soruyor ama zamanla düzene oturuyor 📞💕 Önemli olan onlara sınır koyman ve bunu sevgiyle anlatman. Kendi evin kendi kahven çok iyi geliyor ☕🌿
Cevap
11Cevap
Özgür oluyorsun rahatlıyorsun uzaklaşmanı tavsiye ederim
Kafan rahat olur
Ama ya yanına gelirlerse sürekli o zaman napcan
Bu birazda senin ailene bağlı değil mi?
Nasıl bir aile yapın var biz bilemeyiz ki.
Kimisi başka şehre yerleştikten sonra çok sık ziyaret eder veya taşınır kimisi telefonla bağ kurar.
Hayatında ilk defa gerçekten nefes aldığını, yaşadığını hissedersin
Neden sürekli yananınızda olsunlar ev tutarlar eşya falan tek ya da arkadaşla kalırsın
Aradaş istemem zor yani biriyle yaşamak ailemi de sevmiyorum çok ev işi yapıyorum
Kız arkadaş yaa tek de bırakmaz ailen
Bilmiyorum ne yapacaklar ama iş bulamadım diye çok üstüme geldiler umarım atanırım bir de ha diyince arkadaş eş sevgili bulunmuyor yabancı memlekette
Meslek neki öğretmenlık falan mı
Biraz birikmişin olması lazım
Yalnız güzel hikaye. Çok güzel hemde 🥺
Evet çok iyi geliyor
bu sana kalmış bir şey rest çekecen
Birde grup yaparsın
He sonra memurluktan atılırım allah korusun çok kötü allah şaşırtmasın işssizlik kötü
Rahatlatır
Çok rahatlatır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?