Aile baskısından kurtulmak için başka şehirde kötü bir bölüm tercih etmek mantıklı mı?

Ailem çok baskıcı onlar ne isterse o olsun istiyorlar lise zamanı arkadasım olunca bile rahatsız olduklarını hissederdim beni içime kapanık birisi yaptılar bu durum sağlığıma bile zarar verdi hareketsiz yaşamaktan çok fazla kilo aldım neyseki artık toparlandım kilolarımı verdim ve sosyal hayata ayak uydurmaya çalışıyorum fakat hep diken üstünde yaşıyormuşum gibi hissediyorum ne zaman ailemden uzak olsam birkaç saatliğine gerçekten yaşadığımı kendim için nefes alıp bir şeyler yaptığımı hissediyorum. mesela ne zaman büyük bir tartışma yaşasak ben yine eski günlerime depresif halime dönüyorum birkaç gün etkisinden çıkamıyorum sonra tekrar kendimi zorluyorum odamdan evden çıkmak için artık bu kısır döngü beni çok yoruyor. sırf bu yüzden sıradan bir bölümü dışarda okumaya değer mi?
Aile baskısından kurtulmak için başka şehirde kötü bir bölüm tercih etmek mantıklı mı?
Cevapla