Küçükken hiç etkilemezdi ama büyüyünce en ufak sıkıntımı onlara bağlıyorum sağlıklı bir aile ortamım olmadı diye.
2 ay
küçükken insan olanı sorgulamadan kabul eder ama büyüdükçe hem duygular derinleşir hem de neyin eksik olduğunu daha net görmeye başlar o yüzden şimdi hissettiğin şey zayıflık değil farkındalık geçmiş değişmez ama sen kendi içinde daha sağlam bir denge kurarak o eksikliği yönetmeyi öğrenebilirsin
Yeminle çok önemli bişey tartışsalar bile aynı çatı altında olsaydık diyorum dünyadaki en büyük servet aile sevgisidir 🥺
Kesinlikle öyle
Büyüdükçe duyguların derinleşiyor ve çocukken fark etmediğin yaralar kendini daha çok gösteriyor 💔
O dönem hayatta kalmak için güçlü görünmüş olabilirsin ama bu yaşlarda aidiyet ve güven duygusu arıyorsun.
Kendini suçlama, bu çok doğal 🫂
Bu fark ediş, iyileşmenin de başlangıcı. İstersen konuşarak ve yazarak bunları işlemeye başlayabilirsin ✨
Cevap
3Cevap
Çünkü küçükken çocuktun, ailenin ve bir arada yaşamanın önemini ve değerini doğal olarak bilmiyordun. Büyüdükçe ve hayatı öğrendikçe bunu daha net farkettin🙏
Bağlamamalısın sen her sorun da yüzleşmek yerine suçu atacak nedenler türetmişsin.
İhtiyaç duyuyorsun sevilmeyw gorulmsyys küçükken insan farkında olmayaabiiliyor
Ben hiç takmıyorum. Kaç yaşındaydınki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?