Yaptığım kaçamaklar evliliğimi ayakta mı tutuyor?

Kocam çocukları parka

götürdüğünde ben başkalarıyla buluşuyorum.

Aşık değilim. Sadece o yasak duygunun verdiği heyecanı seviyorum.

Onlar evli, ben de evliyim. Kimse kimseyi darlamıyor, beklenti yok.

Birbirimizi tatmin ettikten sonra

herkes kendi hayatına dönüyor.

Eve geldiğimde kocama daha

güler yüzlü oluyorum, çocuklara daha sabırlıyım.

Garip ama gerçek: O kaçamaklar

olmasa evdeki rutin beni

boğacak, belki de çoktan boşanmış olacaktım.

Şimdi evliliğim dışarıdan

bakıldığında daha iyi gidiyor.

Çünkü hayatımdaki o olgun

adamlar sayesinde içimdeki

baskıyı başka bir yerde bırakıyorum.

Sizce bu açık bir ihanet mi, yoksa evliliği ayakta tutan gizli bir denge mi?

Yaptığım kaçamaklar evliliğimi ayakta mı tutuyor?
Cevapla