Kocam çocukları parka
götürdüğünde ben başkalarıyla buluşuyorum.
Aşık değilim. Sadece o yasak duygunun verdiği heyecanı seviyorum.
Onlar evli, ben de evliyim. Kimse kimseyi darlamıyor, beklenti yok.
Birbirimizi tatmin ettikten sonra
herkes kendi hayatına dönüyor.
Eve geldiğimde kocama daha
güler yüzlü oluyorum, çocuklara daha sabırlıyım.
Garip ama gerçek: O kaçamaklar
olmasa evdeki rutin beni
boğacak, belki de çoktan boşanmış olacaktım.
Şimdi evliliğim dışarıdan
bakıldığında daha iyi gidiyor.
Çünkü hayatımdaki o olgun
adamlar sayesinde içimdeki
baskıyı başka bir yerde bırakıyorum.
Sizce bu açık bir ihanet mi, yoksa evliliği ayakta tutan gizli bir denge mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer