İş yerinde bir abi var garip garip davranıyor seviyor mu nefret mi ediyor anlamadım?

Zaten buranın eski çalışanlarından, yılları var ama arada bana saçma sapan takılıyor, yok senin nereli olduğun belli değil, yok ben senle çalışmam. Bu kişi ile aramda bir şey de geçmedi bu arada, sadece yeni geldim buraya 😅 saygıdan abi abi deyip geziyorum ama bazı lafları kırıcı, anlamadım. Senin nereli olduğun belli değil ne demek mesela, yani saçmalıyor. Sen benle kendini bir mi tutuyorsun diyor bir şey olunca, ben de büyük diye saygıdan bir şey demiyorum.

İş yerinde bir abi var garip garip davranıyor seviyor mu nefret mi ediyor anlamadım?
Cevapla