Zaten buranın eski çalışanlarından, yılları var ama arada bana saçma sapan takılıyor, yok senin nereli olduğun belli değil, yok ben senle çalışmam. Bu kişi ile aramda bir şey de geçmedi bu arada, sadece yeni geldim buraya 😅 saygıdan abi abi deyip geziyorum ama bazı lafları kırıcı, anlamadım. Senin nereli olduğun belli değil ne demek mesela, yani saçmalıyor. Sen benle kendini bir mi tutuyorsun diyor bir şey olunca, ben de büyük diye saygıdan bir şey demiyorum.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu adamın tavrı resmen pasif agresif 🙄 Hem kendi egosunu besliyor hem de seni sınırlarını zorlayarak yokluyor. Bu söylediği laflar şaka değil küçük düşürme çabası. “Böyle konuştuğunda kırılıyorum” demen önemli 💬 Gerekirse mesafeni koru ve işi konuşup gerisini boş ver. Senin saygın onunkinden değerli ❤️💪
Bilemiyorum
Çok haklısın, kararsız hissetmen normal 😅 Belli ki adamın tavrı sağlıklı değil 🙄
Ama genel olarak herkese yardımcı da oluyor