Abim çok garip davranıyor. Herkesin mi abisi böyle anlamıyorum ki?

Mesela geliyor şakasına vuruyor. Durduk yere omzuma falan yumruk atıyor ve gerçekten canım cok acıyor. Kaç defa diyorum yapma diye ama hala aynı. Biraz önce yine koluma vurdu ve aşırı ağrıyor. Hatta oturdum ağladım. Abartma hafifçe vurdum dedi. Ona göre hafif olabilir ama Bana göre değil. Sonra sende bana vur diyor. Sanki onun gücüyle benim ki bir 🙄
Gerçekten sinir oluyorum babama söylemeli miyim sizce?
Abim çok garip davranıyor. Herkesin mi abisi böyle anlamıyorum ki?
Cevapla