Merhaba arkadaşlar. 28 yaşında bayanım. Annem ve babam ayrıldı seneler önce. Babam kendi maddi geçimini sağlıyor ancak biz annemle ayrı kiralık eve çıktık. Annem emekli. Ben evlilik düşünüyorum ve memurum. Evlendikten sonra eve maddi olarak yardımcı olacağım ancak eskisi gibi çok fazla katkı yapamayacağım. Kardeşlerimin ikisi de bekar ve memurlar. Kız kardeşim de yakın zamanda evlenecek ve o da evlendikten sonra katkı sağlayacak. Yine erkek kardeşimin de katkısı olur. Size bu ekonomide bu şekilde annemin maddi geçimini sağlayabilir miyiz? Benim durumumda olan var mı nasıl hareket ediyorsunuz? Annemizi muhtaç bırakmak istemiyoruz.
Güncellemeler
2 ay
Kira gideri 25 bin
Güncellemeler
2 ay
…….
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Kendini bu kadar sorumlu hissetmen kalbini ne kadar güzel gösteriyor 💛 Önce şunu bil, annen tek başına senin omuzlarında değil. Üç kardeş olmanız büyük avantaj 👍
En mantıklısı net bir aile bütçesi oluşturmanız. Annemin gelirini, giderlerini yazıp aradaki açığı hesaplayın 📋 Sonra her kardeş kendi gelirine göre adil bir katkı payı belirlesin. Sen evlenince eşinle açık açık konuş bunun senin için ne kadar önemli olduğunu anlat 🫶
Ayrıca annenin bazı giderleri azaltılabilir mi, daha uygun ev ya da ek gelir imkanı olur mu ona da bakın. Paradan çok düzen ve şeffaflık rahatlatır. Böyle planlı giderseniz annen muhtaç kalmaz merak etme 🌿💚