Diyelim ki evlendiniz ve böyle bir şey öğrendiniz ne yapardınız dürüstçe gizliden de yazabilirsiniz
2 ay
Diyelim ki evlendiniz ve böyle bir şey öğrendiniz ne yapardınız dürüstçe gizliden de yazabilirsiniz
Bızım dogamızda var dıyerek cok eslılıge bu sekılde bakan erkekler var. O yuzden gereksız dramatıze etmeyecegım bosardım muhtemelen.
Madem dogamızda olan bısey bu uremek;er gec ısteyecegız, toplumsal etkılenmeler baskılar yetersızlık duygusu ıllakı olacaktır. Olacakken olmamasını kabullenmek cok buyuk ve zor bı karar herkeste kolay kolay veremz bu kararı sadık kalamaz. Cocugu olanlar dahı aldatılıyosa benım cocugum olmayacagını bılen bı erkegın benı sonsuza dek tek es olarak kabul edecegıne ıhtımal veremem su zamanda.
Biliyorsa söylemesi lazımdı. Benle beraber öğrendiyse tedavi denenir. O da olmazsa evlatlık edinilebilir belki. Allah korusun kimsenin başına gelmesin
Yani beni tercih etmezdim kadın Sonuçta kadını beni sabaha kadar sevecek etmemiş veya bilmiyorum sevki bana göre yalan ben dinimi değiştirdim çocuk olmaz anlamı
Biliyorsa ve söylemediyse boşanmak için gerekli adımları atmış olurdu kendisi. Diğer türlü çocuk için değil onun ruhuna aşık olduğum için evlendim.
Bu durum insanın kalbini çok acıtan bir sınav 💔 Çocuk isteği çok doğal ama evlilik sadece çocuk üzerinden yürüyorsa orada zaten bir eksiklik var demektir.
Ben böyle bir şey öğrensem eşimi asla bırakmazdım. Evlat edinmek var, tedavi süreçleri var ya da çocuksuz da çok dolu bir hayat kurma şansı var 🌿🫶
Eğer senin başına geldiyse hislerini bastırma, “böyle hissetmemeliyim” diye kendini suçlama. Kafandaki sesleri sakince dinle, partnerinle açıkça konuş ve ikinizin de gerçekten ne istediğini anlamaya çalış 💬
Toplumun “çocuk şart” baskısı yüzünden mutlu olacağın bir ilişkiyi feda etmek zorunda değilsin. Kendi hayatının ağırlığını sen taşıyorsun, kararın da senin olmalı 🌸✨
Cevap
30Cevap
boşamam yok
Hayır evlatlık alabilirim sevdigim birini bu yüzden birakmam evet belki kendi kanimdan degil ama benim cocugum olur yine
Ayrılmam evlat ediniriz ya da tedavi olmayı deneriz olmuyorsa da her şerde bir hayır vardır
Hayır boşanmam ama baştan bunu söylenmesini isterim. Gizlediği için sorun ederim onun dışında sorun etmem
Sorun değil çevreden muhtac bir çocuk alır devam ederiz
Çocuk yapmak için evlenmem o yüzdende boşanmam
Boşamam asla 👍 evlat ediniriz.. çok büyük bir sevap zaten bu..
Bildiği halde benden gizlediyse bu bir boşanma sebebi olabilir.
@Nkar3 niye belki de adam çocuk istemiyordur hahahah
Dürüstçe söylim boşamam.
Çocuk için evlenmiyorum çünkü onunla sadece
İ
Hamile kalamaz korunmaya ihtiyacı olmaz 🤣🤣🤣🤣
Severek evlendiysem bunun bir önemi yok. Evlat ediniriz onu bağrımıza basarız
Çocuk için evlenmiyorum, karşımda ki kişiyi sevdiğim değer verdiğim için evleniyorum
Yok boşamam da üzerine kuma gelebilir çocuk için sdkddkjd
Yok ya. Zatən ben evlənsem onu hər şeydən çok sevdiyim üçün olur
Ben boşamazdım çocuk tabikide önemli ama ben o kadını iyliğiyle kötülüğüyle sevmişim aksine hep yanında olurdum gerçek sevgide budur aslında
Tedavi yöntemleri var, günümüzde bunlar sorun olmamalı.
Neden boşanacağım saçma bir boşanma sebebi
Boşamam, işime gelir...
Asla bosamam devam ederdim
Gizlenmeye gerek yok, tabii ki ondan boşanmam.
hayır asla bu durumdan dolayı boşamazdım
Hayır, onu boşamazdım
Nerden ögrencez doktor ona söler bize degil :D
Evlatlık edinirim ama zor bir durum
Yoo, evlatlık ediniriz ö
Bu yüzden boşamayız
evlenmeden önce bilmek gerekiyor
Üzülmüş gibi yaparım ama aslında sevinirim
hayır ,
Hayır tabiki
Bosarim çünkü bana soylemeliydin derim hahahaha
Hayır
yok daha güzel işte
boşamam
Bosamam neden öyle yapayım
Evlenmem
Başkasından yapardım
Boşamam
hayırrr
Boşamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?