19 yaşındayım ama ailem bana 10 yaşındaymışım gibi davranıyor, ne yapmalıyım?

Akşamları dışarı çıkmama izin yok, arkadaşım olmasını istemiyorlar ve üstelik 1 saat yürüyüşe çıkıp gelmiştim. Bir keresinde kolonya sıktım üstüme eve gelince, çünkü sigaraya laf ediyorlar. Eve geldim, 'Sen ne içtin, alkol mü içtin, kan testine götüreceğim seni.' gibi bir çok şey söyledi. Bu olayı bir kez daha yaşamıştım, ilk değil. Hayatımda alkol kullanmadım ama sigara kullanıyorum. Bana bu yüzden para bile vermiyorlar, evde sürekli kavga. Bir sigara koksam 3 gün kavga, bana küsmeler. Artık burada yaşayamıyorum, daha bir sürü şey var.
19 yaşındayım ama ailem bana 10 yaşındaymışım gibi davranıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla