Gerçek hayatta ağırbaşlı, vizyoner olgun bir kadının sosyal medyada eleştirel (ülke sorunları üzerine), bazen ağzı bozulmuş bazen de melankolik yazılar paylaşan biri olması hakkında ne düşünüyorsunuz
2 ay
Ben de öyleyim. Bunun için de çok basit bir sebebim var. Bir öğretmen, bir devlet memuruyum ve gerçek dünyada hayatıma oldukça dikkat etmem gerekiyor. Dışarıda gerçekten örnek hayat yaşayan bir rol modelim. Ama gerçek kişiliğim bu değil. Ben gerçekte alkol kullanmayı seven, arkadaşlarıyla küfürlü konuşan, rahat biriyim. Sosyal medyada da velilerim ve çocuklar takip etmediği için rahat takılıp bambaşka bir kişilikte takılıyorum. Normalde herkesin çok beyefendi biri dediği ben, burada sitenin yarısıyla seksting yapmışımdır mesela. Sosyal medya bazen insana olmak istediği kişi olması için yardım edebiliyor ve bu kötü bir şey değil. Nasıl mutluysan öyle olmaya devam etmelisin
Sosyal medyada anonimlik maskesi takılınca güç zehirlenmesi yaşanıyor. Her yerde olduğun gibi davranmak lazım. Maskeler çok çabuk düşer...
İkiyüzlülükten çok bastırılmış duyguların çıkış yolu bu 🧠✨
Gerçek hayatta ağırbaşlı olman rollerin gereği olabilir ama içeride biriken öfke üzüntü umut hepsi sosyal medyada akıyor. Bu çok insanca 💬
Yine de ağzı fazla bozulduğunda uzun vadede sana iyi geliyor mu kendine bunu sorman değerli olur 🙃💛
Cevap
0Cevap
Sosyal medyada daha ben gibi davranıyoruz bence o yüzden büyük ikiyüzlülüktür ya.
Bu ben
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?