5 yıl boyunca eşime ve ailesine yaptığım onca fedakarlığın ahı kalır mı?

Arkadaşlar merhaba eşimle 5 sene evli kaldım ve 5 sene boyunca ailesine, köyde oturuyorlar, bir kere saygısızlık yapmadım köy hayatına. Ben de köylüyüm ama şehirler, kültürler farklı, uyum sağladım. Tek kişilik yatakta onunla 2 buçuk sene yattım. Daha sonra farklı şehire tayin olduk yine, durumumuz daha iyi olsun yatırım yapalım dedik, apartta oturmaya devam ettim onunla birlikte ve ailesinden biri bana laf söylediğinde, “Evin tek oğlu.” dedim, sustum, saygısızlık olmasın dedim. Kaynanama 4 sene evine gidince temizlik, her şeyi yaptım bir kere yemek yaptırmadım. Görümceler de gelirdi, hep beraber yer içerdik. Kaynanamın elinde egzama vardı, bulaşıkları, her şeyi halleder öyle evime giderdim. Anneler Günü'nü asla boş geçmedim ama eşim işte kültürünü ben beğenmemişim, evlilik ona göre değilmiş, benden boşandı. Ailesi de bir şeyler demedi, hani hiç çaba 0. Hakkım kalır mı yanlarına ve daha nice fedakarlık.
Güncellemeler
2 ay
Eşim iyi biriydi aslında bana bir kötülüğünü görmedim ama beni yarı yolda bıraktı ve zamanında 7 senelik görüştüğü nişan yaptığı biri vardı onu da aynı şekilde zamanla kırgınlık çoğaldı sevgi bitti diye düğüne 2 ay kala ortada bırakmış kız ne kdr dil dökse de onu istememiş birdaha ve bana geldi aynısını bu defa da bana yaptı neden ahım kalır mı
Güncellemeler
2 ay
Sizce bir gün yaptıklarına pişman olur mu olursa ne zaman olur
5 yıl boyunca eşime ve ailesine yaptığım onca fedakarlığın ahı kalır mı?
Cevapla