Kadınlara niye hala sadece bedeni değerler yüklüyoruz, maddileştiriyoruz ve bu fikirlere kadın erkek herkes destek veriyor?

Geçen bir arkadaşımın sorusunda gördüm, sözüm asla ona değil ama gerçekten orada 1 tane bile kadının duygularına önem vererek ona yaklaşan, onu fiziksel özellikleri dışında değer veren tek bir şahıs görmedim. Bir kadın her yaşta her şekilde sevilmeli, değer görmeli, bu tarz pis düşüncelere girilmemelidir. Elbette ki bir ilişki kurulurken fiziksel zevkler de çok önemli ama bu demek değildir ki sen bir kadına bu kadar iğrenç yaklaşımlarda bulunabilirsin. Bir anne 3 çocuk doğurunca mesela Orta Doğu zihniyetindeki insanlar hemen derler ki bunun şeyi çuval olmuştur. Ne kadar iğrenç bir bakış açısıdır bu. O kadın dünyaya 3 tane can getirmiş, kolaysa sen yap hadi. Kadın gençken çok değerli, hayatının anlamı ama yaşlanınca işe yaramaz, eskimiş bir kumaş parçası mı? Bu nasıl bir pislikçe düşüncedir, asla anlam veremiyorum. Dün de bu tarz düşüncelerin bir sürü kadın tarafından desteklendiğini görünce ciddi söylüyorum aşırı üzüldüm. Kadının bile kadını anlamadığı, herkesin bir performans yarışına girdiği bu devirde gerçekten ne diyeceğimi bilemiyorum... Bizim insanlarımız böyle değildi, şu videoyu babama atsam var ya adamın ağzını burnunu kırar ettiği laflar için, nasıl bu hale geldik biz, nasıl bu kadar bencil ve duyarsız olduk...

Kadınlara niye hala sadece bedeni değerler yüklüyoruz, maddileştiriyoruz ve bu fikirlere kadın erkek herkes destek veriyor?
Kadınlara niye hala sadece bedeni değerler yüklüyoruz, maddileştiriyoruz ve bu fikirlere kadın erkek herkes destek veriyor?
Cevapla