Geçen bir arkadaşımın sorusunda gördüm, sözüm asla ona değil ama gerçekten orada 1 tane bile kadının duygularına önem vererek ona yaklaşan, onu fiziksel özellikleri dışında değer veren tek bir şahıs görmedim. Bir kadın her yaşta her şekilde sevilmeli, değer görmeli, bu tarz pis düşüncelere girilmemelidir. Elbette ki bir ilişki kurulurken fiziksel zevkler de çok önemli ama bu demek değildir ki sen bir kadına bu kadar iğrenç yaklaşımlarda bulunabilirsin. Bir anne 3 çocuk doğurunca mesela Orta Doğu zihniyetindeki insanlar hemen derler ki bunun şeyi çuval olmuştur. Ne kadar iğrenç bir bakış açısıdır bu. O kadın dünyaya 3 tane can getirmiş, kolaysa sen yap hadi. Kadın gençken çok değerli, hayatının anlamı ama yaşlanınca işe yaramaz, eskimiş bir kumaş parçası mı? Bu nasıl bir pislikçe düşüncedir, asla anlam veremiyorum. Dün de bu tarz düşüncelerin bir sürü kadın tarafından desteklendiğini görünce ciddi söylüyorum aşırı üzüldüm. Kadının bile kadını anlamadığı, herkesin bir performans yarışına girdiği bu devirde gerçekten ne diyeceğimi bilemiyorum... Bizim insanlarımız böyle değildi, şu videoyu babama atsam var ya adamın ağzını burnunu kırar ettiği laflar için, nasıl bu hale geldik biz, nasıl bu kadar bencil ve duyarsız olduk...

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer