Yüzde 40 bipolar raporu olan biriyle evlenmek mantıklı mı, kaynana da aynı evde yaşamak isteyince ne yapmalı?

Benimkinin dosyalarında tesadüf gördüm annesi de vasi atanmaya çalışıyor mahkeme açıyor falan neden bunu yapıyor bir öyle bir böyle davranıyor korkmaya başladım dün bana oyuncak silahla şaka yaptı mesela kafayı yedim korkudan neyin peşinde yani ufak bir tartışma yaşadık annesinin bizle yaşamasını istemiyorum mesela yeni evliyiz sonuçta ne alaka dedim sırf canı sıkılıyor tek diye kadın evi satıp bizle yaşamak istiyormuş fikrim bile sorulmadı itiraz ettim ben kocamla baş başa spontane rahat takılmak isterim evde benim sözüm geçsin annenin ya da benim düzenim ayrı müdahale karışılmasını istemem dedim son günlerde bunun tartışmasını yaşıyoruz tamam dedi haklısın ayrı olacağız bir zaman sonra gelecek ama diyor ya niye yaşamak zorundayım kız kardeşinle yaşasın diyorum kaynana gelin yaşayıp mutlu olanı görmedim ben hani üzerine gittim mecburmuşum gibi davranıyorlar evlilikten korktum seviyorum okey ama nasıl olacak son zamanlarda İstanbul'dan gitmemiz lazım diyor köye gidelim ev yapalım annemi de alalım diyor İstanbul'da artık durulmaz öleceğiz diyor 2030 sonumuz diyor mk çıldırıyorum beni de korkutuyor o zaman öleceksek niye böyle pislik dünyaya bile bile çocuk getirelim dedim istemiyorum dedim tepki gösteriyor Allah'ın verdiği şeye itiraz edemezsin garip ya

Güncellemeler
2 ay
Ben iyiyim hasta değilim diyor anneside kanıtla diyor benimkide rapor aldım temiz gel anne hastaneye gidelim diyor bilemiyorum da annesi niye vasi atanmak için dava açmış olabilir ne alaka yani
Yüzde 40 bipolar raporu olan biriyle evlenmek mantıklı mı, kaynana da aynı evde yaşamak isteyince ne yapmalı?
Cevapla