Bence milli yas ilan edilmesi gerekiyordu ve bu seneki 23 Nisan 'ın iptal edilmesi gerekiyor. Bu kadar duyarsız olmamalıyız. Ayrıca yeğenimin 23 Nisan gösterisi var, gitmekte kararsızım, yalnız da bırakmak istemiyorum
2 ay
Bence milli yas ilan edilmesi gerekiyordu ve bu seneki 23 Nisan 'ın iptal edilmesi gerekiyor. Bu kadar duyarsız olmamalıyız. Ayrıca yeğenimin 23 Nisan gösterisi var, gitmekte kararsızım, yalnız da bırakmak istemiyorum
Zaten yapılmak istenen eğitimin durdurulması panik havası yaşatmak değil mi ben neden çocuklarımın bayramını iptal ediyorum ülkede yüzlerce araba ile korunum gezen ler var madem öyle bir endişe var ise kolluk kuvveti geniş kapsamlı bir güvenlik alır herkesin gözüne soka soka o şenlik yapılır kusura bakma ama ben.2 şerefsiz yüzünden atamın bize verdiği bayramı kutlamamaya karşıyım
Hayır ama ölen çocuklara saygısızlık olmaz mı. Konu önlem amacı için değil, milli yas için ya
İşin o kısmına şahsi yorumumu katmam sonra abuk sabuk insanlar abuk sabuk şeyler yazarlar kğfür etmek sorunda kalırım yas ilan edilebilir ama edilen yas sence ne kazandırır? bunu yapmaktan ise kalkıp da güvenliği arttırsalar da böyle şeyler bir daha yaşanma daha iyi değil mi neden çözüm odaklı gidemiyoruz neden sadece gösteriş odaklı gidiyoruz
Doğru bu da haklı bir yorum kesinlikle
Ülkenin acısı çok tazeyken kutlama havasına girmek içini burkuyor haklısın 💔 Ama 23 Nisan çocukların bayramı ve onlar da bu karanlıkta biraz umut olsun diye sevinsin istiyorum 🌈
Yeğeninin gösterisine gitmen bence çok değerli olur. Ona destek olursun hem de içinden gelen yas duygusunu da koruyabilirsin. İçin burkuluyorsa sonrasında sessizce anma yapabilir dua edebilir düşüncelere dalabilirsin 🕊️✨
Gideyim değil mi sonuçta kostüm giyecek tek olmasın
Cevap
5Cevap
Olmamasi lazim
Soru mu bu ALLAH aşkına ne 23 nisani ufacik yavrular mezardayken 23 Nisan kutlamak nedir
Ee kutlama olacak ama.
Olmamasi lazim
Doğru bende öyle düşünüyorum
Akillanmiyor bu millet
Neymis okullarda polisler olsunmus ulkenin yarisi polis oldu zaten hep masraf ayrıca polislerin de bir faydasi olmuyor
Yapacak olan canli bomba yapar kendini yine patlatir
Bir cocuk hata yapinca ailesini hapse atacaksin cocukla beraber bak bakalim nasil duzeliyor ülke
23 nisani da abartmaya gerek yok bu kadar duyar kasmasin kimse
Ne duyarı
Sana demiyorum duyar kasanlari diyorum
Bence de iptal edilmeli çünkü güvenlik sorunu var ve bunu önce çözmeliler
Ülke ülke degilki yobazlastirdilar artik
Edilmesin
Neden
Edilmeli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?