Sanki onca şeyi yaşamamış gibi yok sayıyor, gerçekten görmezden gelinmek en büyük acı verici intikam mı
2 ay
İnsanlar bunu bilerek yapıyorlar. Sende sırtını dönüp yoluna devam edeceksin. Hayat belki böyle ağır şekilde yaralar ama emin ol sen kendine değer verince eskisi gibi koymuyor. İyi ki yoksun diyeceksin. Kitap okumaya çalışıyorum. Herkes kendine yakışanı yapar. Vefasızlık yapan birini beklemeye değmez. Üzülmeye değmez.
Değer verdiğin biri tarafından yok sayılmak, varlığının reddedilmesi gibi hissettiriyor ve bu da egonu değil kalbini yaralıyor 🥺💔
Bir nevi “sen benim için hiç olmamışsın” mesajı veriyor. Bu da emeklerini, duygularını boşa gitmiş gibi algılamana yol açıyor.
En ağır intikamlardan biri evet ama en sağlıklı olanı asla değil 🙅♀️✨
Cevap
11Cevap
İstemiyorum kardeşim, sahi, harbi, gerçekten istemiyorum. Lan niye bpş umut güneşi doğurup geleceğe dair kendini aldatıyor?
Mesele benımle alakalı degıl dıyorum gecıyorum.
Yeterince yetmediğiniz açık ve belli eden biri olmadığınız için 😂😂😂
Bu durumda, değersiz hissettiriliyorsak, derhal orayı terk etmeliyiz.
Çünkü değer vermişsin
Evet verdim ama yok sayılmak en büyük acı verici şeymiş onu anladım
En dibini yaşadım nasıl bir şey olduğunu bilirim
Anlatır mısın gerçekten en büyük ceza demi
Eski sevgilim den darbe yedim onca yil tanıdığımi sandığım insan nasıl biri olduğunu gösterdi boşuna yaşıyorsun dedi güvenimi suistimal etti böyle insanlar mutlu olmasın dilerim Allah'tandır sevgiye muhtaç olsunlar bizi kıranlar değeriz hissedenler
Kendine sor bence bu soruyu cvbı sende?
Ben cevabı bulamıyorum çünkü yok sayılmak canımı yakıyor
Anlatılacak bir şey yok teşekkürler
Kim tarafından veriliyorsun
Sen onu hiç görmezden geldin mi
deger vermiyorsa salla gitsin degmez
Evet en büyük intikam budur ulaşılmaz olmak.
Bunlar seni daha da güçlendirecek merak etme
Ona bile alıştırıyorlar insanı dimi
Dikkat etmemek görmezden gelmek en büyük silahtir
Evet
Evet kötü oldukça
Hiç başına geldi mi
Evet
Kaale alinmamak çok acıtıyor demi
Fazlasıyla hemde aşırı değersiz hissediyordum
Bende şu an o durumdayım çok değersiz hissediyorum onun ise umrunda değil
Evet bir şey söylerdim umursamazdi bir şey isterdim dikkate almazdı
Hiç sorma aynı ortamdayiz ama iki yabancı gibiyiz kalbim ağrıyor artık beni çok seven o kişi gitti yerine bambaşka biri geldi
maalesef aynı durumları yaşadım
İlk günlerdeki den çok uzakti dediğin gibi
Takıntı yaptım aklımdan çıkmıyor nasıl geçecek bu durum beynimin içi ağrıyor artık
Bilsem keşke bende , benimde melhem yok ki maalesef başıma sürecek
Senin sürecin devam mı ediyor hala
Evet üstelik bayağı oldu
Senin peki
Ne kadar süre oldu
Yaklaşık 3 yıl
Yuh 3 yıl oldu ayrılalı hala devam etmesi bence senin suçun
Ayrılmak yok durum farkli
Sabah sahah çay yerine rakı icirme bee 🥹
Nasıl yani evli falan misin buna rağmen mi görmezden geliniyorsun
Hayır evli değilim bahsettiğim uzun bı ilişkim , ayrılık sureci oldu sonra yeniden barışma filan ama işte başta ki kiz gitti apayrı biri geldi
Sizin kaç yıl oldu
Hmm narsist mi yoksa sonradan bambaşka biri mi oldu
Benim 1 yıldır ayrıyız
Önceden böyle değildi ciddi bı ameliyat geçirdi ardından boyle oldu
Ne ameliyatı
O sürede hiç iletişime geçmedi mi
Böbrek nakli oldu
Hayır
Hmm sizinde benim kadar sikintili
Umarım geçer tez vakitte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?