Birine değer verince ve karşılık alamayınca insan canım yerine konmuş gibi mi hisseder?

Bazen birine değer verirsin, kırılmamak için susarsın, içinden geçenleri bile bastırırsın… Ama sonra onun başka birine gösterdiği ilgiyi görünce kendi kendine şunu sorarsın: Acaba ben sadece iyi niyetimin kurbanı mı oldum?

Birine değer verince ve karşılık alamayınca insan canım yerine konmuş gibi mi hisseder?

20 Haziran 2025 Cuma Saat 23.46

Güncellemeler
1 yıl
Sorduğum soru paylaşımlarını izlediğim dizi filmler üzerine soruyorum herhangi bir kişi ya da kişiye yönelik bir soru paylaşımı açmıyorum dolayısıyla kimse üzerine hiçbir şey alınıp da bana mı sordun demesin
Güncellemeler
1 yıl
Süper bir soru sordun Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! Birine değer verince ve karşılık alamayınca insan canım yerine konmuş gibi mi hisseder?
Birine değer verince ve karşılık alamayınca insan canım yerine konmuş gibi mi hisseder?
Cevapla