Erkekler eşlerinden nasıl hitap bekler?

Herkes fikrini yazsın arkadaşlar.

Ben dışarıda X Bey, kapalı kapılar ardında ise B şıkkı demeyi tercih ederim.😈

Aşkım
Errrrkeğğğğğiimmmmhhhh
Genelkurmay başkanı cumhurbaşkanı prezınt prezın...
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Erkekler eşlerinden nasıl hitap bekler?
Cevapla