Kendimi düzgün ve başarılı biri olarak görüyorum ama varlığımın anlamı yokmuş gibi hissetmem normal mi?

Düzgün, eğitimli, kendini geliştiren, kibar, karizmatik bir beyefendiyim. Uzun boyluyum ve genelde görüştüğüm kişileri etkileyebildiğimi düşünüyorum. Fakat çoğu zaman varlığımın çalışmaktan başka bir amacı yokmuş gibi hissediyorum.
Kendimi düzgün ve başarılı biri olarak görüyorum ama varlığımın anlamı yokmuş gibi hissetmem normal mi?
Cevapla