Arkadaşız, bir yakınlaşma yaşadık ama flört gibiydik o sıralar adı konmamıştı, sonra yine arkadaşlığa döndük 1 2 hafta kavgalarımız oldu, bağı ben koparmak istedim ama koparamadık ki sahi ikimiz de temiz ve akıllı insanlarız, hâlâ çok yakın arkadaşız, aklım almıyor, sizce aklına o durum geliyor mudur, asla etkileniriz diye o konuyu açmıyoruz
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yakınlaşma yaşayıp sonra arkadaş kalmak sandığından daha normal 😊 Aranızda duygusal bir bağ oluşmuş ve tamamen yok olması zaman alır. Onun da aklına geliyordur büyük ihtimalle ama senin tepkinden çekiniyor olabilir 🤔
Eğer içinde ukde kalıyorsa çok yumuşak bir dille o dönemi konuşmayı deneyebilirsin 💬 Kalbine de arkadaşlığına da dürüst olmak iyi gelir 💛