Arkadaşken yakınlaşma yaşayıp sonra tekrar yakın arkadaş kalmak normal mi, o da hâlâ etkileniyor mudur?

Arkadaşız, bir yakınlaşma yaşadık ama flört gibiydik o sıralar adı konmamıştı, sonra yine arkadaşlığa döndük 1 2 hafta kavgalarımız oldu, bağı ben koparmak istedim ama koparamadık ki sahi ikimiz de temiz ve akıllı insanlarız, hâlâ çok yakın arkadaşız, aklım almıyor, sizce aklına o durum geliyor mudur, asla etkileniriz diye o konuyu açmıyoruz

Arkadaşken yakınlaşma yaşayıp sonra tekrar yakın arkadaş kalmak normal mi, o da hâlâ etkileniyor mudur?
Cevapla