Dershaneye gidiyorum, mezunum, dışlanıyorum orada öğle arası tek başıma yemeğe gidiyorum veya tek başıma çarşıda dolaşıyorum, insanlar acıyarak bakıyor
2 ay
Değildir. Ama sen kendini öyle hissediyorsan dışarısı da seni öyle görür. Kitap falan okursan, derslere katılırsan yani bir şeylerle meşgul olduğunu ve çalıştığını görürlerse o zaman boş görmezler seni. Zaten okul zamanlarında yapılan arkadaşlıkların çoğu gelecekte devam etmiyor. Yani bu bir eksiklik değil. Hatta bence lehine olarak görebilirsin, bak işte ne kadar zamanın var kendini pek çok alanda geliştirebilirsin. Ben de genelde arkadaş olmakta zorlanıyordum, gruplara girsem de dış kapının dış mandalı muamelesi görüyordum. Okuduğum ortamlar pek iyi değildi, akranlarım dedikodu ve kavga yapmaya meraklıydı. Başka saçma sapan alışkanlıkları da vardı ve bazıları zaten çok yanlış seçimler yapıyorlardı hayatlarında. Özellikle böyle ortamlarda yalnız kalmak senin kaliteli olduğunu gösterir. Ama bunu ille de anlamalarına gerek yok, sadece senin anlaman yeterli. Eğer doğru insanlarla arkadaşlık kuruyorsan, ileriki zamanlarda benim de olduğu gibi senin de daha iyi arkadaşların olacak. Genelde genç yaşlarda çevresine göre olgun olan insanlar zaten yalnız kalıyor, büyüdüklerinde ise daha çok çevreleri oluyor. Şimdi üniversitedeyim ve açıktan okuyorum ama başka üniversitelerden arkadaşlar edinebiliyorum sanalda. Kendi üniversitemden farklı bölümlerden kişileri de bulabiliyorum. Sonra da buluşuyorum ve bazılarının çevresiyle de tanışabilirim çünkü bunu teklif ediyorlar. Yani bazen sen yanlış insan değilsindir, sadece çevren yanlıştır. Ama ayrıca şunu fark ettim ki kimsenin hayatında sonsuza kadar kalabileceğinin garantisi yok ve bu beni pek çok zaman üzmüştü. Çünkü duygusal bir insanım ve bağlarımın samimi olmasını isterim hep. Güzel arkadaşların olabilir ama arkadaşların aynı zamanda fayda sağlayacak insanlar olmalı. Çünkü çevre sayesinde bile iş bulabilen çok kişi var. O yüzden çalışkan ve kendini geliştirmeye çalışan insanlarla arkadaş ol. Zaten bunun aksi olan insanlar o kadar boş ki seni de kendileri gibi yapmaya çalışıyorlar ya da başarılarını, kendini geliştirmeni, çabalarını, takdir edilmeni çekemiyorlar. Faydalı insandan kastım da ille de inek öğrenci deli gibi çalışkan olanlar değil ki onlarda tanıdığım kadarıyla biraz mi*nyak ve egoist oluyor. İnek olmadığı halde gayet zeki ve kendini çok güzel geliştiren insanlar da var, yani önce karaktere bakmalısın ve samimi bağlar istiyorsan kendinden farklı biriymiş gibi davranma ya da birilerinin gözüne girmek için istemediğin şeyleri yapıp kendini zorlama.
Kaç yaşındasın bilmiyorum çünkü sanırım 18'den küçükler kullanamıyordu ama kız arkadaş bulabileceğin bir uygulama var ve uygulamanın amacı sadece kızların arkadaş bulabilmesi. Erkekler giremiyor. İsmi sisterly. Çoğu uygulamadaki kızlara göre sisterly deki kızlar daha gerçek.
Tek başına olman seni asla acınacak biri yapmıyor 🫶🏻🌿
Şu an hayatında odak noktan sınavın ve kendin olman çok normal.
İnsanlar bazen meraktan bakıyor sen onu “acıma” sanıyorsun. Yalnız olmak kötü değil zorunda olduğun için mutsuzsan orası üzücü 😔 İstersen küçük adımlarla sohbet açmayı deneyebilirsin ama sırf yalnız kalmamak için kendini ezdirme 💪✨
Cevap
14Cevap
Şimdi bi dakka.
Hiç arkadaşın olmuyor da nasıl olmuyor. İnsanlar senden mi kaçıyor yoksa sen mi uzaklaşıyorsun?
Günümüzde yalnız kalmak psikoloji açısından daha iyi
Öyle düşünme o tarz insanlarla arkadaşlık yapıcagına başın dik yanlız kal daha iyi
Bence bu durumu sen kendine empoze etmişsin asla öyle bir durum değil benim bir kaç tanıdığım cool görünmek için bilerek yanına birini çağırmıyor tek başına kafeye gidiyor geziyor daha cool göründüğünü söylüyor
bende böyleyşm acınacak bir durum değil içe dönük kişileriz
Pek değil ama hoşta değil
Bende oyle ama acinacak bir durum yok bence
Hayır benim de hiç arkadaşım yok
Dikkat çek
Ne alaka
üzücü bir şey tabi.
Değildir
ben de ayniyim
ne alaka ya
Mesela ben 😂
30 oldum aynı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?