Hiç konuşmayan espri yapmayan suratsız kimseyi bir tarafına takmayan hiç arkadaşı olmayan yalnız erkek hakkında ne düşünürsünüz?

Ben bu çocuğum insanlar benimle konuşmak istiyor ben onlara hiç pas vermiyorum o yüzden de sevilmedim sevilmemeye devam ediyorum
Hiç konuşmayan espri yapmayan suratsız kimseyi bir tarafına takmayan hiç arkadaşı olmayan yalnız erkek hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla