Dogulu ve Egeli iliskisinde onyargilar neden bu kadar cok, sizce normal mi?

Dün bir soru sordum sizce neden doğulular 12 yaşlarında okulu bırakıyor diye, nişanlım 12 yaşında bıraktı, Diyarbakır Silvanlı. Ben de İzmirliyim, babam İzmir, annem Balıkesir. Nutella denen bir hesap doğulu ve Egeli ilişkisi nasıl olur dedi, saçma bence. İnsanın nereli veya etnik yapısını kimseyi ilgilendirmiyor bence.
Dogulu ve Egeli iliskisinde onyargilar neden bu kadar cok, sizce normal mi?
Cevapla