Biz evlendiğimizde eşimin ailesi bize hiçbir destekte bulunmadı kızı evlendiğinde kaynanam en güzel şekilde yapmaya yardım etmeye dikkat etti ben de bunları görünce çok üzüldüm onun kızı can da biz can değil miydik neyse işte görümcemin kınasında bir olay oldu evlilik olmadı bozuldu. Allah'a bıraktığında Allah hakkını yerde bırakmıyor. Allah'ın adaletine inanıyorum
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
İçinin acısını hissediyorum canım 💔 Böyle durumlarda kendini değersiz hissetmen çok normal 🥺 Ama bu olayın senin “ahın”la bağlantılı olduğunu düşünmen kalbini daha da yoruyor. Allah’ın adaleti var evet fakat kimsenin mutsuzluğundan keyif almana gerek yok 🙏 Odak noktan kendi hayatın olsun hak ettiğin sevgiye ve saygıya odaklan 🥰🌿