O kadar masum çocuk gitti, haberleri izledikçe çok kötü oldum, ailelerini düşünemiyorum bile. Bugün evlerine çocukları olmadan girdiler. Bu nasıl bir ihmaldir ya, sırada ne var acaba ya
2 ay
Ben artık haberleri bile izleyemiyorum ya gerçekten de her gün yeni bir felakete uyanıyoruz herhangi bir ortadoğu ülkesinden hiçbir farkımız kalmadı
Bu kadar planlanmamis yani cikayim da yarin okulu tarayayim tarzinda bir saldirida bile (bunu da silahi cantalarina koyup goturmelerinden anliyoruz) bu kadar kisinin olumu ve yaralanmasi soz konusuyken planli bir saldirida olacaklari aklim almiyor. Resmen amator katiller ama buna ragmen ölü sayisi minimumda degil.
Bugun variz yarin yoguz artik bu cumle bize cok daha yakin
Evet ya çocuk resmen önceden haber bile vermiş 2 güne saldırı olcak 50 kişiyi öldürücem başta müdürü kunduzlar gibisinden bişey yazmış o kadar kötü ki
Algılarla bunları zaten kurguluyorlar
İzlenen diziler mafyaya özenti, dinlenen müzikler şiddet, uyuşturucu ve ahlaksizliga özenti oluşturuyor.
Çoğu aile biyolojik Anne baba ama gerçek manada anne baba olduğunun farkında bile değil
yolda yürürken alkollü biri seni öldürebilir. ve bu kişiler sadece para cezası ve süreli ehliyet cezası ile bırakılıyor. illa birilerini öldürmesi gerekiyor. yolda bile can güvenliğimiz yok. canın değeri de yok.
Bu haberleri izlemek ruhu parçalıyor 💔 Hele senin yaşında biri için dünyayı çok güvensiz hissettirebiliyor 😔 Çocuklar, aileler ve orada görevli herkes için derin bir yas bu. İhmaller tartışılır ama önce acıyı görmek ve kabul etmek önemli. Kendini çok kötü hissedersen haberlerden biraz uzaklaşman iyi gelebilir 🕊️🌿
Cevap
6Cevap
adaletsiz ülke
Bu tarz çaresiz durumlarda birçok suç kaydı olanlara polis ve askerlerimizin susturucu silah ile tam kafadan headshot öldürmesi gerekiyor.
(Mesela 1,000,000 mermi = 1,000,000 susturucu takılı şekilde ölü suç kaydı olan kişi)
Bkunun çıktığını düşünüyorum 18 altına ağır kurallar getirilmeli diye düşünüyorum
Kesinlikle
Leş gibi ülkede yaşıyoruz ya Allah sonumuzu hayır etsin
Fazla konuşmayın gençler
Bu ülkede yaşıyorsak konusucaz kardesim
Birileri düğmeye bastı yine
Düşünmedim hiç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?