Valla darlandım yine trafikte minik minik ilerliyor.. İstanbul'da doğup büyüyüp ama babamla evlenince Ankara 'ya taşınan anneme çok teşekkür ediyorum valla ya shxjjskdkksklxlssl
2 ay
Valla darlandım yine trafikte minik minik ilerliyor.. İstanbul'da doğup büyüyüp ama babamla evlenince Ankara 'ya taşınan anneme çok teşekkür ediyorum valla ya shxjjskdkksklxlssl
Yaşamıyorlar ki Angaram bi başkadır
Kesinlikle bundan sonra bizim bulvarlarda trafik var diyeni öldürürüz shdjsjksksks
Ben bi kuğuluya gideyim de pide gömeyim trafiğe takılmadan 😂
Puahhsjajsjsj akarr
Çok zor olmalı
Cevap
10Cevap
Kolaylıklar gelsin, toplu taşıma kullansauın keşke
Burada doğup büyüyünce her şeyine alışıyorsun başka yere gittiğimde de ben nasıl yaşıyorlar burada deyip özlüyorum İstanbul’u iyi eğlenceler hocam 🙏🏻☀️
Eziyet bildiğin. Günün ilk ve sonu tamamen trafikte geçiyor. Ve mesafe uzaksa bayağı süre trafikte geçiyor
İstanbula 3 sefer geldim nefret ettim
Bir kere geldim 3 gün zor dayandım kaçtım hemen
Hiç trafik sorunu yaşamıyorum nedense ben
İstanbuldayım motor var trafik yok 😎
Biz trafiğinide seviyoruz
İstanbul leşş
Çok sıkıntılı şehir
Zor reis
Niye öyle diyorsunya İstanbul başka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?