Bugün benim doğum günüm. Doğum günlerinde insanlar mutlu mu olurlar? Benim kimsem yok, mutlu değilim.
2 ay
Bugün benim doğum günüm. Doğum günlerinde insanlar mutlu mu olurlar? Benim kimsem yok, mutlu değilim.
Herkes mutlu olmak zorunda değil
Ben doğum gününü kutlarım ailemin ama ben kutlanmasını istemem.
Nedeni ise bir keresinde doğum günümdeki pastadan zehirlenmiştik.
O zaman mutlu olamamıştık.
Doğum günün kutlu olsun 🥳🎂 Bunu hissetmen çok normal, yalnız hissettiğin için bugün ağır geliyor kalbine 💔
Doğum günü sadece başkalarının kutlaması demek değil, kendine “iyi ki varım” deme günü biraz da 🌷 Bu akşam kendine küçük bir hediye al, sevdiğin yemeği söyle, belki güzel bir film aç 🎬
İstersen buraya duygularını yaz, konuşmak iyi gelir 💛
Cevap
3Cevap
Doğum günün kutlu olsun 🎂
boş ver sen kendinle mutlu ol yeter
Biz varız üzülme Mutlu yıllar
Rica ederim
Doğum günün kutlu olsun
Rica ederim kaç oldun
Hm iyimşş güzel yaş
Dogum gunun kutlu olsun💗
Sagol denmez tesekkur edilir canim.. bunlari ogren once
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?