Bütün bu adaletsizlik ve aile travmalarından sonra Allah’a inancımı kaybetmem normal mi?

Niye babamın zamanında babasına yaptı diye benden çıkıyor acısı neden olması gerekenler baba olmuyor da olmaması gerekenler baba oluyor. Hem böyle beyinsizleri baba yapıyor hem de sakin kalmamızı iyi biri olmamızı bekliyor yeter bıktım artık başlayacağım imtihanına yeter ben mi dedim yarat beni diye çekmek zorunda mıyım ya
Bütün bu adaletsizlik ve aile travmalarından sonra Allah’a inancımı kaybetmem normal mi?
Cevapla