Etrafımda çok duyuyorum ama bana çok yanlış geliyor, sonuçta insanın özgüveni düşer
Yapanlar var mı burada ve neden böyle yapıyorsunuz?
Etrafımda çok duyuyorum ama bana çok yanlış geliyor, sonuçta insanın özgüveni düşer
Yapanlar var mı burada ve neden böyle yapıyorsunuz?
karşılaştırmak çoğu zaman kıyaslananı değil yapanın içindeki eksikliği yansıtıyor gibi duruyor ama bunu yaşamak insanın değerini sorgulamasına yol açabiliyor 🌹 ❤️
Yani bilmiyorum yapmam herhalde ya asla kim olsa hoşuna gitmez bu seviglin bile olsa gitmez yani ozman bunları yapacaksan ayrıl kırma kimseyi eşim olmadı ama yapmazdım sevililerimide yapmadım hiç
Leyla bu hissettiğin çok haklı 🧡 Partnerini başkalarıyla kıyaslamak özgüveni zedeliyor ve ilişkide güvensizlik yaratıyor 💔 Ben terapilerde de en çok bunun yarasını görüyorum.
Biri kıyaslıyorsa çoğu zaman kendi memnuniyetsizliğini yansıtıyor. Sağlıklı olan beklentini açıkça söylemek. Sen sınırını net koyduğunda karşındaki de ciddiyetini anlar 🌿✨
Cevap
9Cevap
normal değil g*vatlık
kıyas mutluluğun düşmanı; mutsuzluğun dostudur.
Merhaba
Eş değil hiç bir insan bence bunu yapmamalı
Tiksindirici bana göre soğuma sebebi
çok yanlış bir şey çok kırıcı
Hayır.
Asla yanlis
Çok yanlış bir durum
Başkalarıylla da değiştirir
Hayir yapmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?