35 yaşında evde kalmış hekim olarak neden hala evlenemedim, nerede hata yapıyorum?

Yani ben çok istedim sevgilim olsun evleneyim ama olmadı, burada 35 yaşında evde kalmış hekimle kim evlenir diye soran kişi de benim. Niye olmadı bilmiyorum, param da var, efendi ağır başlı da birisiyim. Gençliğim gitti artık.
35 yaşında evde kalmış hekim olarak neden hala evlenemedim, nerede hata yapıyorum?
Cevapla