Terfi aldım, eşim benden uzaklaştı, Kıskançlık mı bu?

Evliyim. Sevdiğim işimde yıllardır emek veriyordum ve sonunda güzel bir terfi aldım. Maaşım da eşiminkini geçti. Açıkçası bunun ikimiz için de gurur verici bir şey olacağını düşündüm ama hiç öyle olmadı... Eşim o günden sonra bana karşı daha sert, daha kırıcı olmaya başladı. Sürekli laf sokuyor, yaptığım işi küçümsüyor, bazen başarımla dalga geçer gibi konuşuyor. Eskiden böyle değildi, aramızda hiç böyle bir gerginlik yoktu. Şimdi ise sanki her şey değişti. Bu durum beni çok kırıyor ve ne yapacağımı bilemiyorum. Sizce bu kıskançlık mı, yoksa ben mi yanlış düşünüyorum? Böyle bir durumda nasıl davranmak gerekir?

Terfi aldım, eşim benden uzaklaştı, Kıskançlık mı bu?
Cevapla