çok kasma, eğlenmeye bak, sen ölünce 1 günde gömerler, yemeğini yerler, 2 günde seni unuturlar, çok güzel olman ve zengin olman bir şeyi ifade etmez, bir günde ismini bile unuturlar
2 ay
çok kasma, eğlenmeye bak, sen ölünce 1 günde gömerler, yemeğini yerler, 2 günde seni unuturlar, çok güzel olman ve zengin olman bir şeyi ifade etmez, bir günde ismini bile unuturlar
Unutmak ikinci güne bile kalmıyor artik Türkiye de hoca yasini çabuk bitirsede evlere gitsek diyorlar ve cenazelerde hep dünyalık konuşuluyor. Benim çocukluğumda gencligimde mahallede biri öldü mü o mahallede bir hafta tv ve radyo açılmazdi
E yani yaşarken güzel yaşayacaksın
Evet
Hermens bu düşüncelerin çok tanıdık geliyor 🖤 Evet hepimiz öleceğiz ama bu “salla gitsin” demek değil 😊 Bence denge önemli. Hem eğlen hem sorumluluklarını sahiplen. Kalıcı olan şey para ya da güzellik değil kalplerde bıraktığın iz. Küçük iyilikler dostluklar anılar unutulmuyor 🌿✨
Cevap
2Cevap
kasmamak lazım
Aynen hadi para ver bize o zaman aq
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?