Birgun ölüp gideceğimiz bu dünya için kendimizi gereksiz yormuyor muyuz?

O evi almalıyım, o arabayı almalıyım, o mesleği edinmeliyim, o kıyafeti giymeliyim, o insandan intikam almalıyım, o insana gücümü göstermeliyim, o insana başarımı gostermeliyim vs vs uzayıp gidiyor insan oğlunun doyumsuzluğu.. sizce değer mi? Bence değmiyor.. not /dünya boştur loo
Birgun ölüp gideceğimiz bu dünya için kendimizi gereksiz yormuyor muyuz?
Cevapla