Babam insanlarla samimiyet kurmamı istemiyor, ona kalsa asosyal ol der. Normal akraba veya arkadaşlarımla konuşup güldüğümü görse "Bu ne samimiyet, ne ara böyle oldunuz, hiç hoşuma gitmedi, o kızlar kötü, seni de bozacaklar, görüşmeni istemiyorum" diyor. Tam tersi, kızlar çok iyi, hanım. Ben zaten arkadaş seçiminde çok dikkatliyim, kimseyle kolay kolay arkadaş olmam. Mesela ortamlara girmeme izin vermiyor, beni gören tanıyan kimse yok. Bir nişan düğün olsa gitmeme izin vermez, "Gidip kendini kime sergiliyorsun" diyor, "Gitme, insanlar seni görüp istemesin" diyor. Ama sonra da gidip anneme "Bu kız niye evlenmiyor, kimse istemiyor mu" diyor. Sizce... Mesela geçen sene YKS sınavına giderken bana diyor ki "İçeride kimseyle samimi olma." Ya ben sınavda kiminle samimi olabilirim? Sizce bu durum nasıl düzelir, babamla nasıl mücadele edebilirim?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer