Biri yorumuma 5 çocuk doğurmuş gibisin yazmış durduk yere, bir de hemcinsim… Yanlış anlaşılmasın 5 çocuk doğurmak hakaret demek değil ama o derece yıpranmışsın demek istedi sanırım..
2 ay
Biri yorumuma 5 çocuk doğurmuş gibisin yazmış durduk yere, bir de hemcinsim… Yanlış anlaşılmasın 5 çocuk doğurmak hakaret demek değil ama o derece yıpranmışsın demek istedi sanırım..
Gereksiz bir erkek fenomen bana çok bencil. Kendimden başka kimseyi düşünmediğimi, hatta aynaya nasıl baktıpımı bu ego ile falan demişti😅 çünkü reddedilmişti
İşte bak senin sebebin var ve bir erkek, bana yazan maloz hem kadındı hem tanımadan durduk yere hakaret etti
Bu yazılan söz gerçekten incitici olmuş 🥺 İnsan dış görünüşüyle yargılanınca kendini değersiz hissetmesi çok normal. Hele bunu bir kadından duymak ekstra dokunuyor 💔
Senin bedenin senin hikayen, yıpranmışlık yorumunu hak etmiyorsun. Böyle insanları ciddiye alma, engelle geç gitsin 🚫✨ Kendini güzel hissettiren insanlara ve şeylere odaklan 💕🌸
Cevap
12Cevap
Oluyor aynı şekilde söverek karşılık veriyorum sıkıntı yok. ve işlem yapıyorum
Özele de yazıyorum küfürlü sonra engeli koyuyorum o kadar 😂
Ben donup kalıyorum küfür edemiyorum ya
Sakin ol
Bana şimdi küfür eden ıbne ağzından girdim gttönden çıktım 😂
Yakışmamış sana
Hemcinsin değildir o büyük ihtimalle ama öyle olsa bile salla burayı takmak sıkıntı ablam
Profilne baktım çok hoş tatlısın yüksek ihtimalle çekmediği için öyle demiş
Teşekkür ederimm
Kim dedi onu göster bana bi tarife uygulayayım. d
Napıcaksın jdjdj
Aaaa söylenmez burada hahsha
Her olumsuz yorum
Kıskançlıktandır
Belkide senin kadar güzel değildir
Güzelliğini kıskanmıştır
Kimseyle bir münakaşam olmadı
Ciddi ikili düşünür müsün
Hakaret değil ki. Muhtemelen çökmüşsün anlamında kullanmıştır.
Detayda ben de onu söyledim zaten
5 çocuk doğurmuş gibi değilsin
Oldu oluyor da yani insanlari anlamak zor biraz
Kıskançlıktan kuduruyordur
Gerçek nedir peki?
Gayet iyisin emin ol
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?