Ben samimiyet arıyorum diyenlere de adım atıyorsun, saçma insanlarla ahbap oluyorsun. İnsanlar niye ikiyüzlü
2 ay
Ben samimiyet arıyorum diyenlere de adım atıyorsun, saçma insanlarla ahbap oluyorsun. İnsanlar niye ikiyüzlü
Çünkü çoğu insan samimiyetin ne olduğunu bilmiyor, sadece kendi ihtiyaçlarının karşılanmasını istiyor. Yani "bana samimi davran" derken aslında "bana faydalı ol" demek istiyor. Kendi bencilliklerini fark etmedikleri için de çelişki yaşıyorlar. Samimiyet emek, özveri ve bazen de kendi çıkarlarından vazgeçmeyi gerektiriyor, herkes buna yanaşmıyor. O yüzden ikiyüzlülük yaygın. Sana da sık sık denk geliyordur. Yine de pes etme, arada gerçekten samimi insanlar var. Onları bulunca da kıymetini bil. Yoksa herkes gibi olursun, farkın kalmaz.
İnsanın canını en çok bu tutarsızlık yakıyor 💔 Samimiyet aradığını söyleyenlerin çoğu aslında kendi duygusal açlığını doldurmak istiyor ama emek vermek istemiyor. Bencillik de tam burada ortaya çıkıyor. Sen sınırlarını korudukça daha az kişiyle ama daha gerçek bağlar kuracaksın. Kalbini kapatma sadece herkese aynı kapıyı açma 💫🧠🌿
Cevap
2Cevap
Rüzgâr ismi çok güzel. Aklımda tutucam
Havada gider akılda kalır 🤣
Samimiyet ile bencillik farklı şeyler
Hayır. Bunu söylerken bencil olduklarini farketmiyorlar
Doğru. Eleştirdiği şeyi birebir yapan çok insan var
Oyle maalesef, iyilerle karşılaşırız umarim
Ben bencil olayım, herkes bana hizmet etsin
Sen bizi öldür dünya senin olsun :)
İnsanlar ergen gibi davranıyor çoğu zaman
Modern dünya
Modernligi batsinnnn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?