Insanlara iyi davrandikca uzulen tek ben miyim, neden kimse iyiligi hak etmiyor?

İnsanlara değer vermeyin, önemsemeyin kimse iyiliği değeri hak etmiyor
Insanlara iyi davrandikca uzulen tek ben miyim, neden kimse iyiligi hak etmiyor?
Cevapla