İnsanlara değer vermeyin, önemsemeyin kimse iyiliği değeri hak etmiyor
2 ay
Bence yalnız değilsin ben de aynı yerden yara aldım ne kadar iyi niyetli olsam o kadar kaybettim sanki hep veren taraf oldum ama yine de içim değişmedi belki de sorun iyilikte değil yanlış insanlara denk gelmekte ama insan yine de kendini durduramıyor
🥺😭
Moralini asla bozma ben inanıyorum bir gün bizim gibilerde gerçekten mutlu olacak
İyi davrandıkça üzülmek çok yorucu hissettiriyor haklısın 🥺💔 Sürekli sen veriyorsun karşındaki almıyor ya da umursamıyor gibi geliyor. Bu durum senin iyi olmanı değil sınırlarının eksik olmasını gösterir.
Herkes iyiliği hak etmiyor ama sen de kalbini tamamen kapatma 💗 Sadece seçici olmayı öğren. Hak etmeyene mesafe, hak edene gönlünü aç 🕊️✨
Cevap
8Cevap
Bu devirde iyilik yapmicaksin ne kadar kötüsün o kadar değer görürsün
Hayır yalnız değilsin. Hasta bile oldum hak etmeyenlere değer vermekten.
Tevafuk etmek önemli aynı durumdan bende muzdaribim
Herkeste aynı durum var
Nasıl davranıyorsun ki
Her insan bir olmaz
Sacmalama kanka
İyilik iyifir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?