Hep evli erkeklerin kötü yanlarini konuşuyoruz birazda kadınlarınkinimi konuşsak?

Üzgünüm ama ne kadar evli kadın tanıdıysam ben bile katlanamayacak seviyeye geliyorum birkaç saat aynı ortamda otururken bile. Çok memnuniyetsizler, hem şikayet edip homurdanıyorlar çok vir vir dir dir yapıyorlar. Kocalarına bakıyorum gayet kafa dengi iyi adamlar. Ama onlara sorsan kocaları kötü kendileri mükemmel bir eş. Evli kadınlar kadar narsisti yok şu dünyada gerçekten
Hep evli erkeklerin kötü yanlarini konuşuyoruz birazda kadınlarınkinimi konuşsak?
Cevapla