7 aylık nişanlıyım 2 ay önce bohçam olmuştu uzaktan geleceklerdi arada kilometreler var o zaman gelip alışveriş yaptıklarında gayet iyi davrandım her şeye saldırmadım görgüsüz gibi az aldım eve geldik süslenmesi gerekiyordu o zaman kaynanam fazla abartıya gerek yok bir önceki geline yapmışlar ve ondan hayır görmemişler hevesleri yokmuş cart curt dedi tamam dedim tül falan var biz yaparız sonrasında utanıp gidip aldılar herhalde az buz heves sizce yaptılar bugün diğer eltimin bohçası oldu görseniz camekanlar süsler kutular her şeyi yapmışlardı haliyle kötü hissettim ve sinirlendim bana hevesimiz yok deyip diğer geline bunların yapılması beni üzdü üstelik arada sadece 2 ay var uzun bir süre de değil bunu bir şekilde dile getirmek istiyorum ama kötü gelin konumuna da düşmek istemiyorum ne yapmalıyım?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer