Kayınvalidem diğer gelinin bohçasını abartılı süsleyip bana eşitsizlik yapınca ne yapmalıyım?

7 aylık nişanlıyım 2 ay önce bohçam olmuştu uzaktan geleceklerdi arada kilometreler var o zaman gelip alışveriş yaptıklarında gayet iyi davrandım her şeye saldırmadım görgüsüz gibi az aldım eve geldik süslenmesi gerekiyordu o zaman kaynanam fazla abartıya gerek yok bir önceki geline yapmışlar ve ondan hayır görmemişler hevesleri yokmuş cart curt dedi tamam dedim tül falan var biz yaparız sonrasında utanıp gidip aldılar herhalde az buz heves sizce yaptılar bugün diğer eltimin bohçası oldu görseniz camekanlar süsler kutular her şeyi yapmışlardı haliyle kötü hissettim ve sinirlendim bana hevesimiz yok deyip diğer geline bunların yapılması beni üzdü üstelik arada sadece 2 ay var uzun bir süre de değil bunu bir şekilde dile getirmek istiyorum ama kötü gelin konumuna da düşmek istemiyorum ne yapmalıyım?
Kayınvalidem diğer gelinin bohçasını abartılı süsleyip bana eşitsizlik yapınca ne yapmalıyım?
Cevapla