Dayımın komşu kızlarına hediye alıp bize almaması sizce normal mi, amacı ne olabilir?

Dayım her tatile geldiğinde komşunun kızlarına bir sürü şey getiriyor, bize almadıklarını onlara alıyor, onlar da bunlarla hava atıyor. Amacı ne ya, bir insan niye yeğenlerine almak yerine komşu çocuklarına alır ki
Dayımın komşu kızlarına hediye alıp bize almaması sizce normal mi, amacı ne olabilir?
Cevapla