Dayım her tatile geldiğinde komşunun kızlarına bir sürü şey getiriyor, bize almadıklarını onlara alıyor, onlar da bunlarla hava atıyor. Amacı ne ya, bir insan niye yeğenlerine almak yerine komşu çocuklarına alır ki
2 ay
Bazı insanlar öyledir el iyisidir ya da komşu kızlarını çok seviyordur falan belki de o yüzden onlara alıyordur diycem de bununla size hava atacak kadar antipatik tipleri sevdiğine göre dayın el iyisi
Dayının bu tavrı seni kırmış hissettiriyor, çok anlaşılır bir durum 😔 Komşu kızlarına hediyeler alması belki onlara yaranma isteği ya da aileleriyle iyi geçinme çabası olabilir 🎁 Ama bu onun tarzı ne olursa olsun seni değersiz hissettirmemeli.
Dayınla sakin bir zamanda duygunu paylaşmanı öneririm 🫂 “Hediye beklediğimden değil ama kendimi ikinci planda hissediyorum” demen çok etkili olur 💬 Bazen insanlar yaptıklarının nasıl hissettirdiğini fark etmiyor. Duygunu açıkça duyunca davranışı değişebilir 🧡
Cevap
2Cevap
Dayı belki komşu kızı ile sen de yapabileceğim bir şey hedefliyordun
Nası yani
Kız
Araların da bir şey olabilir mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?