Ablam evliliğe ve ünlülere takıntılı, ilaç kullanıyor ama düzelmiyor, bu durum ne olabilir?

Merhabalar, 35 yaşında bir ablam var gençken güzelmiş şimdi de çok güzel bir sürü kişi onunla evlenmek istiyormuş ama ablam 20'li yaşlarında 40 yaşında bir adamla evlendi ne kadar onunla evlenme yapma desek de bizi dinlemedi kendi isteği ile onunla evlendi ama 6 ay falan sonra boşandı çok çektirmişler o ve ailesi ablama galiba sonrasında iyice durumu kötü oldu ilaçlar falan kullanmaya başladı önceden de içiyordu aslında ama bu sefer durumu daha kötü oldu 10-15 yıldır ilaçlarını içmediği zaman ya eskileri hatırlayıp çok ağlıyor ya da durmadan gülüyor abilify ve fulsac ilaçlarını içiyor, ilaçlarını iç dediğimizde ben deli miyim ki içeyim diyor, neyse sonrasında ablama hala görücüler gelmeye devam ediyordu ama bu sefer çocuklu, yaşlı, kel, kilolu, kör sağır adamlar gelince iyice çıldırdı ben çok güzeldim beni nasıl kendilerine layık görüyorlar diye ağlayıp zırlıyordu ama ona illa evlen demiyoruz ki, evlendirme dik gittiler ama hala aklına geldiğinde çok sinirleniyor niye görücüye geldiler falan diye ama benim fark ettiğim son 2-3 yıldır daha da saçmalamaya başladığını hissediyorum bu sefer de TV'deki ünlüleri tutturmuş Madrigal'deki Anıl Erdem'le evleneceğim diyor sabah akşam Kur'an okuyup 3 günde hatim yapıyor ama dindarlığından da değil çok okuyayım da hemen cennete gideyim orada istediğim kişilerle evlenirim diyor orada Anıl Erdem'le evleneceğim diyor hatta zamanında Cem Garipoğlu için bile dua ettiğini gördüm! Allah'ım sen onu affet lütfen diye.. Yok yakışıklıymış falan diye gerçekten çok saçmalamaya başladı neden böyle oldu anlamıyorum ben 18 yaşındayım bildim bileli ablam hep böyleydi neden bu kadar evlenmeyi falan kafaya taktığını bilmiyorum ama zaten ilaçlar içiyor saçma hareketler yapıyor pek düzeleceğini sanmıyorum, psikolojide iyi olan biri bu durumun ne olduğunu açıklayabilir mi lütfen. .. 😓

Ablam evliliğe ve ünlülere takıntılı, ilaç kullanıyor ama düzelmiyor, bu durum ne olabilir?
Cevapla